lauantai 6. joulukuuta 2014

Itsenäisyyspäivän ninjat

Moi! Äh en keksi mitään kerrottavaa joten suoraan kuviin tai oikeastaan kuvatarinaan.



Ja musaa tietenkin.

Metsässä liikkuu jotain nopeaa.

Cressidalle on annettu uusi kartta.
Cressida: Tällä kertaa se vie oikean aarteen luo.

Cressida: Äh hankalaa maastoa.

Cressida: No ei kai auta muu kuin juosta.

Cressida: Hahaa. Tasaista maata!

Cressida: Nyt minusta voi tulla Cressida skeittaava ninja.

Cressida: Jahuuuuuuuuuuu!

Hetken kuluttua


Cressida: Äh tämä on toivotonta. Jupinaa. Lautakin katkesi. Jupinaa. Enhän mä ees osaa skeitata. Jupinaa.


Cressida: Tämä karttakin on ihan huono vie varmaan taas jonkun hyypän luo.

Cressida: Aaargh! Minä inhoan eläviä yllätyksiä!

Cressida: Minä inhoa niitä niiiiin paljon.

Cressida: Hetkinen.

Cressida: Minä haistan suomisuklaan.

Cressida: Se tulee tuolta.


Cressida: Päästäkää sisään.

sisällä



Cressida: Jes! Vihdoinkin!


Cressida: Ninjamestarinoppapää mitä teette täällä?

Ninjamestarinoppapää: ...

Cressida: Ai olette vahtimassa aarretta?

Ninjamestarinoppapää: ...

Cressida: Jotta minä en saisi sitä?

Ninjamestarinoppapää: ...

Cressida: Ai teillä on lounastauko ja ette halua ,että vien aarteen?
Hyvä on minä lupaan en vie aarretta...


( Tuuli puhaltaa)

Cressida: ...Huomenna.

Cressida: Vien sen tänään.


Cressida: Yök! Ei pysty syömään. Ei kiinnosta.

Cressida: Ahaa!!!

Cressida: Täyspotti.


Cressida: Karkkia ei jätetä!

Cressida: ( Ampaisee tiehensä )

Ja aivan kuin kukaan ei olisi ikinä ollut paikalla.


Heh sellasta tällä kertaa. Muistakaa vahtia aarteitanne.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti